Hjem > Herretennis, Kvinnetennis > Noen lenker før French Open

Noen lenker før French Open


Jeg har ikke hatt tid til å sette meg så mye inn i trekningene til French Open, så jeg lenker til noen som har gjort det. Jeg registrerer at Federer har en ganske enkel trekning, og at Nadal må forbi Djokovic i semifinalen dersom alt går etter seedingen. Jeg våger påstanden: Federer vinner i år.

Jon Wertheim om damenes trekning, og om herrenes.
Steve Tignor sine spådommer.
Tennis-x.com om trekningen.

Kategorier: Herretennis, Kvinnetennis Stikkord:
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

